مستندات اتصال به درگاه آرتی

مستندات اتصال به درگاه آرتی


مفتخریم به حضور ارجمندتان برسانیم، آرتی پی فعال شد.

از این پس می توانید برای کسب کار خود به راحتی از سیستم پرداخت آرتی پی استفاده کنید. در کمتر از 5 دقیقه برای کسب کار اینترنتی خود درگاه پرداخت راه اندازی کنید. از ویژگی آرتی پی می توانیم به کارمزد پایین، امنیت بالا، تسریع فعالسازی درگاه و … اشاره کنیم. بنابراین اگر کسب و کاری در حوزه اینترنت دارید و نیاز به درگاه پرداخت یا صفحه پرداخت سخصی دارید، قطعا آرتی پی بهترین گزینه برای شماست.

درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟

درگاه پرداخت اینترنتی، صفحه ی پرداختی است که توسط شرکت های PSP که از بانک مرکزی مجوز دارند صادر می شود و این امکان را فراهم می آورد تا شما بتوانید از طریق رمز دوم کارت بانکی خود به خرید و انتقال پول بپردازید.

چه کسانی به درگاه پرداخت اینترنتی نیاز دارند؟

هر کسی در زمینه اینترنت کسب و کاری دارد، نیاز به درگاه پرداخت پیدا می کند. کسب درگاه پرداخت از شرکت های PSP بسیار سخت است و نیاز به مدارک خاص و صرف هزینه و زمان دارد و همچنین بعد از دریافت نیاز به دانش برنامه نویسی جهت فعالسازی دارند بنابراین دریافت درگاه پرداخت از شرکت های پرداخت یاری گزینه بهتری است که پیش روی کسب و کارهای اینترنتی قرار دارد.

آرتی پی درگاه پرداخت در اختیار کاربرانش قرار می دهد؟

بله، شرکت ” پایا داده پرداز آرتین ” با نام تجاری آرتی پی، در کمترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد، درگاه پرداخت اینترنتی برای کاربرانش فراهم می کند. همچنین بعد از فعالسازی درگاه، کاربر بدون داشتن دانش برنامه نویسی می تواند از درگاه خود استفاده کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *